Subject: Nõusolek kontserdi korraldamiseks
From: "Danila" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Andrei Bashkatov" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 10:22:13 +0200

Tere

Kirjutan Teile Booking Stars OÜ firma poolt. Meie firma telegeb ürituste 
ning kontserdite korraldamisega nii Eestis kui välismaal. Soovime saada teie 
nõusolekut Kristina Orbakaite kontserdi korraldamiseks Tallinnas. Tema on 
Leedu riigi kodanik ning pidevalt elab USAs. Ei oma äri ega ärisidemeid 
Venemaaga. Meile oleks vaja ametlik kinnitus, et tema konserdi korraldamine 
ei tekita mis tahes ebameeldivaid tagajärgi.

https://et.wikipedia.org/wiki/Kristina_Orbakaite

https://en.wikipedia.org/wiki/Kristina_Orbakait%C4%97

Best Regards,

Danila Kuznetsov
Projektijuht
Booking Stars Ltd.
Web page: https://bstars.eu
Phone:+372 55 611 541
Booking & Touring Agency

 <https://www.facebook.com/bookingstars.ltd> 
<https://www.instagram.com/bookingstarsltd/>
 <https://bstars.eu/>